het is echt.. - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Tosca - WaarBenJij.nu het is echt.. - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Tosca - WaarBenJij.nu

het is echt..

Blijf op de hoogte en volg Tosca

31 Augustus 2013 | Nederland, Montfoort

Gisteren is mijn mama 50 jaar geworden en dat hebben we gevierd met een prachtig feestje met stukkies, muziek en een heleboel gezellige mensen. Het was een geweldig feestje, maar ook een feestje waarop ik een groot deel van mijn familie voor het laatst heb gezien voor "het grote avontuur in Amerika"... Mijn lieve nichtjes uit Rotterdam waren de eerste die weg gingen die ik uitzwaaide, waarbij ik besefte dat het nog wel eens heeeeel lang kon gaan duren voordat ik ze weer zie... *slik*... *huil*...
Het besef dat het écht gaat gebeuren, begint sinds gisteren steeds meer te komen. Ik leefde eerst vooral naar moeders feestje toe, en alles wat daarna zou komen, daar zou ik me tegen die tijd wel zorgen over gaan maken. Nou dat is dus nu. Ik ben inmiddels op het punt dat ik zelfs nadenk bij dingen als "goh, dit zou wel eens de laatste nieuwe vuilniszak kunnen zijn die ik in de prullebak hang" (maar verder ben ik niet overdreven sentimenteel hoor...) en daar kan ik dan wel weer om lachen.

nog 9 nachtjes slapen in eigen bed..

edit: kleine tegenvaller: degene die mijn huisje zou huren het komende jaar, haakte zojuist af... dus als iemand toevallig iemand weet die een jaar een 1-kamerappartementje in Montfoort zou willen huren, verwijs maar door!

  • 31 Augustus 2013 - 19:18

    Elisabeth:

    Mooi, lief en eerlijk stukkie, Tosca. Je bent een dappere dodo!!!

  • 31 Augustus 2013 - 21:50

    Simone Kwakernaak:

    Wat gaaf dat je dit gaat doen! Ik ben ooit aupair geweest in Israel en dat is een ervaring geweest die ik nooit had willen missen. Ik ga je volgen en heel veel plezier gewenst!

  • 01 September 2013 - 12:08

    Ellen Mouris:

    ZNou Tosca, byna ist dan zover. Spannend voor je. Ik vind t knap van jou dat je dit gaat doen. Ik wens jou heel veel succes en plezier.
    Balen trouwens dat net voordat je weggaat, de nwe huurder afhaakt. Hopelyk wel snel iemand anders.
    Grtn Ellen


  • 01 September 2013 - 18:28

    Like Akse:

    Hoi hoi,

    Ja, afscheid nemen valt niet mee.
    Maar wat een kans die jij pakt en wat een mooie ervaringen ga jij daar opdoen!!!
    Beter dan hier afwachten wanneer je een baan krijgt in deze slechte tijd!
    Heb je nog een speciaal mailadres of zo waar jij je ervaringen op schrijft die je in Amerika opdoet?
    Heb je al geregeld contact gehad met het gezin?

    Super super hoor!
    Je legt vast ook mooie nieuwe contacten daar! Ik hoop echt dat het gezin en de kinderen toppie zijn en dat jij je snel bij hun op het gemak voelt.
    Hoeveel dagen werk je dan per week? Heb je ook vrije dagen tussendoor?
    Nog even en dan vlieg jij op weg naar een mooi, nieuw avontuur!!!!
    Velen dromen er alleen van en jij pakt het aan en gaat!
    Daar mag je trots op zijn!!!

    Groetjes Like

  • 04 September 2013 - 09:35

    Jacqueline:

    Lieve Tosca, ik vond het erg leuk je vorige week gesproken te hebben. Je bruist van de energie. Je gaat het vast en zeker naar je zin krijgen in the States! Geniet nog van de dagen in Oudewater, straks afscheid nemen, dat is moeilijk, maar gelukkig zijn er vele wegen om contact te houden met het thuisfront. Toi toi toi. Lieve groet. Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tosca

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 41428

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 09 September 2014

Au pair in de USA

Landen bezocht: