afscheidsfeestjes en andere afscheidszaken - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Tosca - WaarBenJij.nu afscheidsfeestjes en andere afscheidszaken - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Tosca - WaarBenJij.nu

afscheidsfeestjes en andere afscheidszaken

Blijf op de hoogte en volg Tosca

09 September 2013 | Nederland, Montfoort

Deze week ben ik de hele week bezig geweest met "mijn huis inpakken" en alles en iedereen waar ik graag nog langs wilde, zoals Kentalis en Jip&Janneke gedag zeggen. Ik ben met beide heel druk geweest, en allebei de bezigheden zijn niet per se leuk. Sta je dan, je Montfoortse leven in een doosje te doen, een jaartje in de opslag op moeders zolder. En sta je dan, je collega's en de kinders gedag te zeggen, wetende dat je ze minstens een jaar niet zien en ze misschien niet eens meer herkent over een jaar, omdat ze zo gegroeid zijn (dat gaat in eerste instantie over de kinders, niet gelijk over de collega's)...

Zaterdagavond een geweldig laatste avondje stappen gehad met Mariska, Dennis, Iris, Stefan, Hend, Jeroen, Tim en zelfs Zep uit Londen ingevlogen (toevallig hoor, niet speciaal voor mij, maar toch errug leuk!).Ik ga het missen, het stappen, slap ouwehoeren, lachen, de gezelligheid, diepe gesprekken, weekendjes lomp luxe kamperen, klimmen, nog meer slap ouwehoeren met LOOS, maar gelukkig hebben we de foto's nog!

Vanmorgen op de valreep nog even een klimsessie meegepakt met Zep (je zal maar om half 5 's nachts een whatsappje krijgen, of je over 6 uurtjes mee gaat klimmen...), vanmiddag de laatste rotzooi ingepakt en daarna met de doos tissues in de hand met de auto met moeders mee naar Lumière. Daar een geweldige afscheidsdinnerparty gehad met mama, Lucas, Joyce, Koen, bijna heel LOOS, en mijn kunstmama en familie. Feestje compleet met speech van m'n mama, waardoor het hele restaurant stil was, zelfgeschreven liedje van een van mijn kunstbroertjes en als extra verrassing kwam mijn lieve tante, Elisabeth, ook nog even langs, ook namens oop.

Zojuist gesprongen op mijn koffer, hij is met 27 kilo te zwaar, maar dat past wel bij me, cabin koffertje zit ook vol, handtassie gepakt, broodjes kaas gesmeerd, zo zal het dan maar moeten gaan. Het is tijd om de muziek uit te zetten en een poging te gaan doen om een paar uurtjes te gaan slapen, waarna ik in alle vroegte (wekker staat om 4:15 uur...) een poging zal doen om het avontuur in NYC (naja, Chatham, maar NYC staat zo leuk) tegemoet te vliegen!

Wie weet morgenavond (NYC time) al een eerste update vanuit de USA. Voor nu, dag allemaal hier, ik ga jullie missen, maar ik vind het nog altijd leuker dan dat ik het erg vind dat ik ga, dus ik ga het DOEN!

  • 09 September 2013 - 10:36

    Like:

    Super om zo jouw avonturen te lezen! GO FOR IT GIRL!
    Groetjes Like

  • 09 September 2013 - 11:54

    Monique:

    Je hebt het supergoed gedaan deze week. Vooral nog genoten van alle mensen om je heen.
    En de zaken....die komen toch wel voor elkaar hoor. Geen zorgen.
    Na alle afscheidsparty's en tranen nu op naar de welkomsparty's aan de andere kant van de oceaan.
    Geniet er maar van! xxmama

  • 09 September 2013 - 13:40

    Iris:

    Veel plezier en ga ervan genieten he! Komt helemaal goed toch;)

    liefs Iris

  • 09 September 2013 - 14:44

    Kim (roc Asa):

    veel plezier. ik zag t op facebook staan. dacht kijk ffies. je schrijft leuk!!! ga genieten

  • 09 September 2013 - 15:18

    Ada Beerthuizen:

    Tosca, zojuist gekeken waar je nu ongeveer vliegt. Je bent er bijna ;-). Heb een mooie tijd daar.

  • 09 September 2013 - 16:53

    Wilka:

    En vergeet niet af en toe te genieten!! Heel belangrijk om er af en toe bij stil te staan dat je dit gewoon DOET!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tosca

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 41433

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 09 September 2014

Au pair in de USA

Landen bezocht: